[Dutch] MapWindow mini-symposium

Willy Bakker friesewoudloper op gmail.com
Wo Dec 14 08:16:01 PST 2011

Vandaag een interessant mini-symposium met een goede opkomst bij TopX
in Groningen over open source GIS software in het algemeen en
MapWindow in het bijzonder.

Wat mij opvalt in de gesprekken tussen het officiele programma door,
is dat er behoefte is aan informatie over de keuzes die je kunt/moet
maken op de verschillende niveaus in je GIS-stack, zodat het
eenvoudiger wordt om informatie te delen in andere, gesloten of open
source, software dan je 'standaard' pakket. Wellicht een onderwerp
voor de conferentie?

Tussen de bedrijven door hebben Paul en ik natuurlijk flink reclame
gemaakt voor OSGeo.nl ;-)

Vriendelijke groet,
Willy Bakker