[Dutch] Suggesties voor shortlist

Willy Bakker friesewoudloper op gmail.com
Di Nov 29 23:16:11 PST 2011

Mijn collega's en ik hebben gisteren de opdracht gekregen om op korte
termijn (voor het eind van de week...) een shortlist met max. 3
alternatieven voor ArcGIS Server voor het serveren van INSPIRE services op
te stellen ten behoeve van een proof-of-concept die we in januari gaan
uitvoeren. Graag jullie suggesties. Ook ben ik op zoek naar documentatie
waarin producten vergeleken worden, Voorbeelden van wat ik zelf al gevonden
heb: http://underdark.wordpress.com/2010/06/08/geoserver-vs-mapserver/ en
het onderzoek dat tijdens FOSS4G 2011 door  Tom Ellett von Brasch van
Statens Kartverk gepresenteerd werd
https://www.assembla.com/spaces/Nordic-SDI-Initiative/wiki/INSPIRE_service_validation_(ISV
)

Vriendelijke groet,