[Dutch] Quantum Gis Import naar mapserver

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Wo Okt 5 03:13:54 PDT 2011

Yoeri,

Je vraag is mij niet helemaal duidelijk. In ieder geval kun je
shapefiles direct openen en hosten met mapserver, dus je hebt geen
database nodig. Heb je met QGIS shapefiles of mapfiles gemaakt?

Hier is een voorbeeld:

"In this first example, I will tell you how to display a shapefile on a
web page using a map file."
http://mapserver.org/mapscript/php/by_example.html

Raymond

Terglobo