[Dutch] Openlayers - Label met box

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Do Okt 20 12:30:59 PDT 2011

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een oplossing om in OpenLayers text labels te
voorzien van een kader en vulkleur. Nu heb ik wel een patch gezien die
voor OpenLayers 2.12 op de rol staat, maar die is nog niet uitvoerig
getest.

Het probleem is dat een text-label een svg component wordt. terwijl
misschien een divje handiger zou zijn net als bij de popups. Ik weet
alleen niet in hoeverre je een popup kunt laten openstaan bij een
object dat beweegt.

Het gaat namelijk om voertuigbewegingen op de kaart...

Heeft iemand tips? Mijn eerste idee is om de patch voor 2.12 door te
voeren en gelijk te testen zodat deze in de 2.12 release een stabiele
status krijgt. Wat denken jullie?

Met vriendelijke groet,

Milo van der Linden