[Dutch] Concept statuten stichting osgeo.nl

Steven M. Ottens steven op minst.net
Di Dec 4 05:31:44 PST 2012

Beste allemaal,

Met de hulp van Edward, Just en nog een reeks aan mensen die ik vergeet
te noemen, hebben we een concept van de statuten voor de Stichting
osgeo.nl geschreven. Ze zijn te vinden op:
https://dl.dropbox.com/u/175548/Concept-Statuten-OSGeo.nl.pdf
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn over de statuten kunnen die
hier of, liever, tijdens de vergadering van as. maandag (10 december)
worden gesteld.

Er waren voor ons wat juridische onduidelijkheden, die we met de notaris
willen bespreken, die kan je aan het einde van het document vinden.
Edward en Just zijn bezig een afspraak te maken met de notaris en als
het enigszins kan zit ik daar ook bij. Als er met de notaris is
gesproken volgt er meer informatie over de vervolgstappen.

Hartelijke groet,
Steven