[Dutch] Concept statuten stichting osgeo.nl

Roy Braam roybraam op b3partners.nl
Wo Dec 5 00:24:01 PST 2012

Hoi Steven, Edward en Just,

Ziet er goed uit! Ook ik ben benieuwd naar de (nog te komen?) 'regelementen' voor de praktische werking van OSGeo.nl
Dit is iig al een belangrijke stap in de goede richting!

Met vriendelijke groet,

Roy Braam
B3partners BV
Tel: 030 214 2082
Twitter: http://twitter.com/rbraam
  _____

From: Steven M. Ottens [mailto:steven op minst.net]
To: dutch [mailto:dutch op lists.osgeo.org]
Sent: Tue, 04 Dec 2012 14:31:44 +0100
Subject: [Dutch] Concept statuten stichting osgeo.nl

Beste allemaal,

  Met de hulp van Edward, Just en nog een reeks aan mensen die ik vergeet
  te noemen, hebben we een concept van de statuten voor de Stichting
  osgeo.nl geschreven. Ze zijn te vinden op:
  https://dl.dropbox.com/u/175548/Concept-Statuten-OSGeo.nl.pdf
  Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn over de statuten kunnen die
  hier of, liever, tijdens de vergadering van as. maandag (10 december)
  worden gesteld.

  Er waren voor ons wat juridische onduidelijkheden, die we met de notaris
  willen bespreken, die kan je aan het einde van het document vinden.
  Edward en Just zijn bezig een afspraak te maken met de notaris en als
  het enigszins kan zit ik daar ook bij. Als er met de notaris is
  gesproken volgt er meer informatie over de vervolgstappen.

  Hartelijke groet,
  Steven