[Dutch] Spijkers met koppen, ofwel geo-borrels in Utrecht

Vr Jun 29 07:07:54 PDT 2012

Beste Allemaal en Frank,

Prima initiatief! Heb mij al opgegeven. Ik zag op Twitter ook al een
gerucht over een Stammtisch Wageningen e.o. Ik vind "Stammtisch" wel een
leuke naam. Blijkt al tot de middeleeuwen te gaan. Voorstel: zullen we
dit soort bijeenkomsten bijv. GeoStammtisch noemen ? Zetten we het ook
bij "regional events" op de Wiki.

We kunnen de Meetup
http://www.meetup.com/OSGeoNL gewoon gebruiken en verder aankondigen via
website, Dutch en OSM talk-nl. Ik zet de A'damse Mappersborrel er ook
altijd op.

groeten,

Just