[Dutch] product-markt combinaties

Gert-Jan van der Weijden geejee op dds.nl
Do Mrt 22 01:49:19 PDT 2012

Wat gerelateerde info:

Computable artikel over open source marketing uit 2009:
http://www.computable.nl/artikel/nieuws/open_source/2896168/1277105/open-sou
rce-software-mist-marketing.html#reacties
(met Milo als een van de reaguurders!)

Zelf zag en zie ik het uitwerken van die product-marktcombi's als schone
taak voor implementatie profi's (zoals de opengeogroep). Ben benieuwd of we
een logische "grens" tegenkomen tussen de rol van osgeo.nl enerzijds en
opengeogroep & andere "implementators" anderzijds.

En zo kwam ik ook bij de Open Source Software Leveranciers Organisatie
(www.osslo.nl) uit. Met Marc Vloemans als voorzitter. En met het meest
recente  nieuwsbericht van mei vorig jaar, daarna is er een mediastilte
ingetreden. Lessons learned?

Groet,

Gert-Jan