[Dutch] open source geo in NL: early adopters

Milo van der Linden milo op dogodigi.net
Ma Dec 30 07:15:09 PST 2013

Mooi verhaal Jeroen!

Een ding laat je duidelijk zien, dat wanneer open source wordt gekozen een
product makkelijk meer dan tien jaar mee kan. Dat noem ik geen
geschiedenis, dat is verleden, heden en toekomst!