[Dutch] open source geo in NL: early adopters

geejee op dds.nl geejee op dds.nl
Ma Dec 30 08:06:42 PST 2013

was dat Java-based ding bij Geo-Logic soms JShape?
http://www.museum.state.il.us/vrmuseum/jshape/cahokia2.html

Daar heb ik in mijn pré-ambtenarentijd (bij Aris) nog eens een blik op
geworpen, maar destijds toch uitgeweken naar UMN Mapserver

Gert-Jan