[Dutch] Vrijgave van 3D Top10NL: welk (open) formaat?

b.j.kobben op utwente.nl b.j.kobben op utwente.nl
Wo Aug 20 10:35:11 PDT 2014

GML (en dus eigenlijk CityGML) lijkt me een noodzakelijk kwaad. GeoJSON en
GeoPackage lijken me wel mooi, maar kunnen we daar wel iets met 3D? Ik
weet dat je x,y,z coordinaten kan gebruiken, maar echte 3d-objecten met
volume kunnen (dacht ik) niet....?

Barend

--
Barend Köbben
Senior Lecturer ­ ITC-University of Twente