[Dutch] [OSM-talk-nl] Maandelijkse PostGIS en CSV dumps BAG beschikbaar op data.nlextract.nl/bag

Di Dec 23 04:44:39 PST 2014

On 23-12-14 13:17, Sebastiaan Couwenberg wrote:

> Voor mijn eigen BAG database doe ik nagenoeg hetzelfde. Voor het
> automatisch kunnen importeren van de inspireadressen moest ik wel een
> argument toevoegen aan NLExtract om niet te prompten, hoe hebben jullie
> dat opgelost zodat er geen interactie nodig is?
Ja daar moet een override-optie komen.
Voorlopig zo opgelost:

./bag-extract.sh -c < ja.txt
en in ja.txt staat alleen 'j' ;-)

> De updates van oktober en november zijn dit jaar net als vorig jaar
> overgeslagen. Dat vorige jaar dezelfde maanden zijn overgeslagen is
> opvallend, ik vermoed een structureel probleem.
Problemen begonnen nadat men in van 2013 NLExtract/Stetl en custom SQL
scripts die prima en snel werkten, ook voor BAG naar INSPIRE Address
transformatie, op FME is overgestapt ;-).

Afgelopen maanden is PDOK naar nieuw (JAP) platform gemigreerd. Dat
heeft laatste keer voor oponthoud gezorgd is mij door PDOK Beheer
aangegeven. Denk/hoop dat vanaf nu alles op orde is.

Mvg,

Just