[Dutch] Fwd: [OSM-talk-nl] Workshop BAG import 8-3-2014

Milo van der Linden milo op dogodigi.net
Wo Jan 15 04:20:51 PST 2014

Opengeo moet denk ik zijn OSGeo, maar goed dat jullie hier mee bezig zijn.

P.S. wellicht is het handig om Vught, Esch en Texel over te slaan, ik heb
daar namelijk al de volledige addressen imports uitgevoerd.