[Dutch] Free style sessie

Paul Meems p.meems op topx-group.nl
Vr mei 9 12:58:50 PDT 2014

Goedenavond allen,

We zijn druk bezig met het definitief vaststellen van het programma van de
MapWindow GIS Conferentie in Debrecen, Hongarije. We hebben meerdere tracks
en sommige tracks duren minder lang dan de anderen.
We willen deze extra tijd gebruiken om dan een soort van free style sessie
te organiseren.
Over iets soortgelijks heb ik op deze lijst al eens een aankondiging van
gezien. Dan kon je briefjes ophangen met de onderwerpen en konden mensen
aanschuiven en ongedwongen meedoen.

Dit soort sessies hadden een speciale naam, maar ik kan die nergens vinden.
Weet iemand van jullie nog hoe dat heet? Dan kan ik via Google wel meer
info erover vinden, zodat ik het in het programma duidelijk kan verwoorden.

Alvast bedankt.

PS.
Er zijn nog kaarten beschikbaar voor de conferentie. In 5 kwartier ben je
met het vliegtuig van Eindhoven in Debrecen ;)

Met vriendelijke groet,

Paul Meems

*Paul Meems*Senior GIS consultant

06-53989481
TopX Geo-ICT <http://www.topx-geo-ict.nl>

 <http://topx-group.nl/topx-geo-ict>Wij bieden ondersteuning

voor MapWindow GIS <http://www.mapwindow.org/>

Medeorganisator van de MapWindow Open Source GIS 2014 conferentie in
Debrecen, Hongarije <http://geogis.detek.unideb.hu/TKonferencia/2014/>.