[Dutch] Free style sessie

Gert-Jan van der Weijden geejee op dds.nl
Vr mei 9 13:37:01 PDT 2014

Hoi Paul,

Ik denk dat je een "unconference" bedoelt.

WhereCamp (in 2012 in Amsterdam) is hier wel eens de revue gepasseerd:

http://wherecamp.eu/2012/03/first-some-basics-what-is-wherecamp/

Groet en succes met de MapWindow conference organisatie,

Gert-Jan