[Dutch] FW: FOSS4G 2016: Niederländische beitrag? (aanvulling))

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Zo Feb 15 13:40:01 PST 2015

aanvulling: de "letter of intent" (=bijlage) voor Bonn2016 kun je vinden op
http://lists.osgeo.org/pipermail/conference_dev/2014-December/002762.html

grüss,

Gert-Jan

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dutch-bounces op lists.osgeo.org [mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org]
Namens Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl
Verzonden: zondag 15 februari 2015 22:21
Aan: bestuur op osgeo.nl; dutch op lists.osgeo.org
Onderwerp: [Dutch] FW: FOSS4G 2016: Niederländische beitrag? (spoedje!)

Hallo bestuursleden en andere osgeo-"angehörigen"

Afgelopen nazomer kwamen er wat woeste plannen voorbij om als OSGeo.nl een
gooi te doen naar de organisatie van FOSS4G 2016.
(terzijde: enkele commerciële congresorganisanten kregen daar ook lucht van
en begonnen ons al ongevraagd support aan te bieden, zo werkt dat in die
branche).

In december ofzo in t bestuur besloten dat niet te doen, met het idee dat we
ons daar lelijk aan zouden kunnen vertillen.
Omdat toen wel duidelijk werd dat onze oosterburen (FOSSGIS - het
Duitstalige OSGeo-chapter) een poging zouden doen FOSS4G naar Bonn (75 km
over de landsgrens) te halen was wel het idee om te kijken of we daar een
bescheiden bijrolletje in zouden kunnen vervullen.

Dat voorstel deed ik vorige week, met een zeer enthousiaste reactie van
Marco Lechner (FOSSGIS) als resultaat (zie hieronder).
Zijn voorstel is om gelijk maar iemand uit de NL community (met tekst en
beeld) als lid van het organisatiecomitee in het Bid (dat er op 20 feb moet
liggen!) op te nemen. Das ist ja ein Sonderangebot!

Ik hoor graag wie er interesse hebben (en omgekeerd ook van de "usual
suspects" als ze geen interesse hebben).
Nb. Zelf hoor ik tot de geïnteresseerden ;-)

Your thoughts please / Ihre Gedanken gerne!

groet,

Gert-Jan