[Dutch] C# ontwikkelaar gezocht

Paul Meems p.meems op topx-group.nl
Do Aug 11 07:19:40 PDT 2016

Goedemiddag,

Ik heb een off-topic vraag en mogelijk is de vraag niet eens toegestaan op
deze lijst.
Mijn excuses alvast daarvoor.

Ik weet dat het veel ZZP-ers op deze lijst zitten en we zijn met redelijke
spoed op zoek naar een C# ontwikkelaar voor een niet-GIS gerelateerde
opdracht. Kennis van MVC en Entity Framework zijn een vereiste.
1 dag in de week in Groningen en de overige dagen mag je zelf indelen.
Duur van het project, ca. 3 maanden.

Voor meer info kun je me rechtstreeks mailen.

Met vriendelijke groet,

Paul

[image: TopX Geo-ICT] <http://www.topx-geo-ict.nl>

Paul Meems
Senior GIS consultant
06-53989481

Wij bieden ondersteuning voor MapWindow GIS <http://www.mapwindow.org/>

Download the latest MapWinGIS mapping engine.
<https://github.com/MapWindow/MapWinGIS/releases>

Download the latest MapWindow 5 open source desktop application.
<https://github.com/MapWindow/MapWindow5/releases>