[Dutch] FOSS4G: 1 overnachtingsplek in Basecamp Bonn beschikbaar

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Zo Aug 21 04:02:12 PDT 2016

Bericht voor de FOSS4G-conferentie [1] gangers die nog een overnachtingsplek
moeten regelen:

De door mij gereserveerde plek in Basecamp Bonn [2] (de overdekte hal met
caravans etc. waar oa ook de codesprints plaats vinden heb ik beschikbaar,
omdat ik zelf wat korter in Bonn blijf dan gedacht, en daarvoor in een
gewoon hotel overnacht.

Het gaat om een 1-persoon compartiment in een treinwagon.

Interesse: mail!

Nog niet ingeschreven voor FOSS4G? Je kunt ook nog last (bij de conferentie
zelf) inschrijven. Nb. Cash only

[1] 2016.foss4g.org

[2] http://www.basecamp-bonn.de/