[Dutch] Bestuurlijke grenzen 2016

Frank Steggink steggink op steggink.org
Di Jan 5 05:38:55 PST 2016

Hoi,

Zojuist heb ik gezien dat op PDOK nog niet de bestuurlijke grenzen van
2016 beschikbaar zijn gesteld. Daarom heb ik een wens op de PDOK idea
wall geplaatst:
http://ideas.theideawall.com/PDOK/Forum/TopicDetails/f6005957-f415-407d-aab9-1a65ec96c909

Ik wil jullie uitnodigen om hierop te stemmen, want dit is (bij mijn
weten) de enige authentieke bron met bestuurlijke grenzen. Bij meerdere
projecten in het verleden ben ik er tegenaan gelopen dat het wel erg
lang duurt voordat deze download bijgewerkt is...

Nog de beste wensen voor 2016. Dat het een mooi open source jaar en weer
een mooi open data jaar mag worden!

Groeten,

Frank Steggink