[Dutch] Bestuurlijke grenzen 2016

Jan-Willem van Aalst info op imergis.nl
Di Jan 5 06:52:34 PST 2016

Hoi,

Ik begreep van Arjen vd Hoek van het Kadaster dat de definitieve nieuwe gemeentecodes nog niet altijd beschikbaar zijn per 1 januari, waardoor de BRK gemeentegrenzen pas tegen eind januari opgeleverd kunnen worden. Hij probeert wel daar versnelling in aan te brengen, maar hij is afhankelijk van andere partijen.

Zelf probeer ik altijd een 'concept' versie te maken o.b.v. PDF's van gemeenten die in het nieuwe jaar wijzigen, en natuurlijk dé bron: http://home.kpn.nl/pagklein/gemhis.html#g2016 .

Mijn "BRK-shape 2016" kun je downloaden via  http://www.imergis.nl/asp/47.asp

En een svg variant kun je hier downloaden tot 12 januari: http://we.tl/ZeufN3UToK

Met hartelijke groet,

Jan-Willem van Aalst
jw op imergis.nl
06-42746848

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Dutch [mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org] Namens Frank Steggink
Verzonden: dinsdag 5 januari 2016 14:39
Aan: dutch op lists.osgeo.org
Onderwerp: [Dutch] Bestuurlijke grenzen 2016

Hoi,

Zojuist heb ik gezien dat op PDOK nog niet de bestuurlijke grenzen van
2016 beschikbaar zijn gesteld. Daarom heb ik een wens op de PDOK idea wall geplaatst:
http://ideas.theideawall.com/PDOK/Forum/TopicDetails/f6005957-f415-407d-aab9-1a65ec96c909

Ik wil jullie uitnodigen om hierop te stemmen, want dit is (bij mijn
weten) de enige authentieke bron met bestuurlijke grenzen. Bij meerdere projecten in het verleden ben ik er tegenaan gelopen dat het wel erg lang duurt voordat deze download bijgewerkt is...

Nog de beste wensen voor 2016. Dat het een mooi open source jaar en weer een mooi open data jaar mag worden!

Groeten,

Frank Steggink