[Dutch] Op de fiets naar FOSS4G in Bonn!

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Ma Jun 6 23:51:11 PDT 2016

Hoi Gert-Jan,

Goed initiatief (ook van Bart!) maar ik ben niet zo'n lange afstand
fietser. Wel overweeg ik te gaan kamperen in Bonn, aangezien de
overdekte "venue" camping al lang vol is. Ik vond een echte camping
langs de Rijn, ongeveer 10km ten zuiden van Bonn. Prima te doen op de
fiets, met de auto en volgens mij ook per OV.

Zijn er meer geinteresseerden?

Groet,
Raymond