[Dutch] Op de fiets naar FOSS4G in Bonn!

deduikertjes deduikertjes op xs4all.nl
Vr Jun 10 02:08:59 PDT 2016

hoi Gert-Jan, Raymond en anderen,

Ja natuurlijk wil ik op de fiets.
In principe ga ik naar de core conference, dus kan de voorliggende dagen
gefietst worden. Maar ik wil ook best eerder als dat nodig is.

Indien er voldoende gegadigden zijn wil ik wel een vertrekpunt en tijd
bepalen, route uitzetten, camping uitzoeken en reserveren. En verder
valt er volgens mij niet zoveel aan te organiseren.

@Raymond: ik zie die camping ook wel zitten.

groet, MArco