[Dutch] QGIS 2.14.1_PostGreSQL-DB_access denied

Tom van Tilburg tom.van.tilburg op gmail.com
Vr mei 13 23:34:19 PDT 2016

Hi Peter,

Probeer wat meer informatie te geven zodat we je kunnen helpen.
Denk aan:
- wat wil je precies doen?
- welke stappen heb je al ondernomen? (installatie etc.)
- welke documentatie heb je al doorgenomen?

Let verder op dat je naar de mailinglijst stuurt en niet alleen naar mij,
dat verhoogt de kans op antwoord en andere mensen steken er ook wat van op.

Grts,
 Tom