[Dutch] FOSS4G reizen

Frank Steggink steggink op steggink.org
Ma mei 30 02:07:03 PDT 2016

Hoi,

Zojuist wilde ik een treinreis boeken naar Bonn. Het bleek dat op za. 27
augustus voor de terugreis niet mogelijk was om een "snelle" reis (< 3
uur) met de ICE naar Utrecht te boeken. Ik heb bij NS Internationaal
geïnformeerd en het bleek dat er sprake was van werkzaamheden aan het
spoor. Zowel tussen Zevenaar en Emmerich als tussen Ede-Wageningen en
Arnhem. Naar Utrecht was de enige optie via Venlo en Eindhoven. Deze
reis duurt ca. 4 uur en je moet 3x overstappen.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik met de trein of toch met de auto zal
gaan. Op de heenweg maakt het qua tijd bijna niks uit. Een voordeel is
wel de flexibiliteit, omdat je dan niet gebonden bent aan de
treintijden. Als je wilt meerijden vanaf Utrecht, stuur me dan een mail.
Graag buiten de lijst om. Ik vertrek op di. 23 augustus en ga op za. 27
augustus terug. Mijn hotel zit vlak bij Bonn Hbf. Bij geen reactie ga ik
over enige tijd alsnog een treinticket boeken.

Groeten,

Frank Steggink