[Dutch] Raf luchtfoto geofreren / overlay maken

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Do Jan 26 04:34:08 PST 2017

Jan,

Een aantal weken geleden heb ik dit ook ontdekt en aan PDOK gemeld. Hun
antwoord was dat de jpeg-versie van opentopo niet goed is maar de
png-versie wel.

De laagdefinities van de QGIS pdok-plugin zijn vervolgens aangepast. Die
moet je handmatig updaten in QGIS. Ga in de pdok-plugin-dialog naar
tabblad "extra" en click "check services". De nieuwe
definities worden dan gedownload. Bij mij werkte het daarna weer goed.

Succes,
Raymond