[Dutch] Laadpalen bestand

Ouke Weijer OWeijer op alkmaar.nl
Zo Nov 26 22:44:38 PST 2017

In de bgt zitten inderdaad geen laadpalen. Ze zouden dan in het imgeo moeten zitten maar dat is niet verplicht dus veel gemeenten hebben die daardoor niet ingevuld. Ik heb gemerkt voor Alkmaar dat laadpalen.nl er ook een zootje van maakt. In een staal van 500 meter rond het gemeente huis zaten al een stuk of 10 fouten. Van palen die er in staan maar er niet zijn en anders om.

Met vriendelijke groet

Ouke Weijer
Senior medewerker GEO-Informatie
gemeente Alkmaar

tel:(072) 548 8576
mob: 0641520090
Aanwezig: Maandag, Dinsdag, Donderdag en Vrijdag

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Dutch [mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org] Namens Richard Duivenvoorde
Verzonden: zaterdag 25 november 2017 13:23
Aan: dutch op lists.osgeo.org
Onderwerp: [Dutch] Laadpalen bestand

Hoi Mensen,

Als elektrieke rijder zou ik het mooi vinden als ALLE laadpalen in OSM zouden staan.
Ik heb al een poging gedaan van NewMotion de lijst te krijgen, en gekeken of ze niet in de BGT zouden zitten (niet volgens mij).

Vraag dus: iemand nog een ander idee en/of de drang om die palen in OSM te krijgen?

Groet,

Richard Duivenvoorde