[Dutch] Laadpalen bestand

Richard Duivenvoorde rdmailings op duif.net
Ma Nov 27 03:02:54 PST 2017

Dank voor jullie input.

Dat is mijn eigen ervaring ook inderdaad, data is niet up to date.
Maar naar eigen zeggen (eco-movement) leveren zij aan ANWB, Allego,
NewMotion etc etc. Ze hebben >30000 oplaadpunten zeggen ze.

Ik ga proberen ze te contacten...

Je kunt een paal toevoegen, maar voor mij zou het mooist zijn als dat in
een echte open dataset zit, die ik zelf kan aanpassen, updaten en evt
later bgt/imgeo id's aan kan koppelen...

Groet,

Richard