[Dutch] Verborgen attributen op kaart en in tabel in QGis

Mark Prins mc.prins op gmail.com
Ma Okt 2 00:54:39 PDT 2017

in dit geval is er kennelijk geen sprake van, maar het is mogelijk om
null(-value) geometries in een shapefile te hebben, die komen niet in de
kaart tevoorschijn maar hebben wel een record in de shape die wijst naar
een rijnummer in de dbase file. (Dit iit tot cobol en dbase IV tabellen
waar null niet bestaan)