[Dutch] RD Tiling schema en QGIS Tile Scale Panel?

Y de wolff ydewolff op gmail.com
Wo Okt 25 06:06:55 PDT 2017

Bij ESRI gebruiken ze een aangepast, van Geonovum afwijkend, tilingschema
dat wel correct wordt weergegeven in applicaties die van 96dpi / ~0,2645mm²
uitgaan.

Zit dit document:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DhYqAzEMOQ8YTYWBag2tYOfym4UkYiRbSa35R_nLheU/edit?usp=sharing.
Daarin heb ik met de mogelijke waarden lopen spelen.

Op basis van het alternatieve schema zou een WMTS-laag in QGIS denk ik wel
op de verwachte schelen weer worden gegeven denk ik? Een bijzondere
weeffout in ieder geval.

Groet Ynte