[Dutch] QGIS gebruikersdag in oktober

Jonas van Schrojenstein Lantman jonas.vsl op gmail.com
Di Jul 17 05:03:11 PDT 2018

Hallo allemaal,

Afgelopen FOSS4Gnl (nog complimenten voor de uitstekende organisatie) heeft
Erik in al zijn enthousiasme gepresenteerd dat we de QGIS gebruikersdag bij
Nelen & Schuurmans houden.

Helaas was ik op dat moment nog niet aanwezig anders had ik direct kunnen
aangeven dat dit onmogelijk is gezien het kleine kantoor.

Mijn vraag is daarom of er iemand een mooie locatie weet waar we op 3 of 4
oktober de QGIS gebruikersdag kunnen organiseren, bij voorkeur in het
midden van het land.

Overigens organiseer ik dit niet alleen, ik doe dit samen met Coen
Nengerman en Les Kleuver van Spatial Explorers.

Reageren kan via de mailing list maar direct mag ook naar
jonas op nelen-schuurmans.nl. Alvast bedankt voor het meedenken!

Mvrgr,
Jonas van Schrojenstein