[Dutch] QGIS gebruikersdag in oktober

Erik Meerburg erik op geo-academie.nl
Di Jul 17 05:07:33 PDT 2018

Ha Jonas,

Ja, sorry voor de verwarring daarover, ik wist bij nader inzien dat je
een Hogeschool aan het proberen was, maar had in mijn hoofd jullie
kantoor... Als we alsnog een onderwijsinstelling kunnen charteren zou
dat mooi zijn. Uiteraard wil ik ook voor GeoFort pitchen, maar dan is
het wel noodzakelijk dat er voldoende sponsorgeld aanwezig is...

Erik.