[OSGeo Suomi] Olen listalla

Seppo.Kaitala at fimr.fi Seppo.Kaitala at fimr.fi
Fri May 23 02:53:20 EDT 2008

Hei

Olen käyttänyt Grass paikkatieto-ohjemaa vuodesta 1998 ja opettanut sitä
myös HY:n ympäristöbiologian kursseilla.
Vuodesta 2001 olen käyttänyt GRASSia Merentutkimuslaitoksessa.
Olen Linuxin käyttäjä vuodesta 1995. Joitakin kokeiluja olen tehnyt
Mapserverillä (osallistunut TIPY hankkeeseen) ja Qgis:illä.
Listaan voisi lisätä R ohjelmiston spatial laajennukset, koska ne ovat
hyödyllisiä jo yksinään, mutta eritysesti GRASSin kanssa käytettyinä.

Terveisin Seppo Kaitala

Seppo Kaitala, Ph.D., Leading Scientist
Phytoplankton monitoring/Alg at line
Finnish Institute of Marine Research
Erik Palménin aukio 1 (P.O. Box 2)
FIN-00561 Helsinki, Finland
tel. +358-(0)9-61394417    fax +358-9-323 2970
mobile +358-(0)503506803
E-mail:Seppo.Kaitala at fimr.fi