[OSGeo Suomi] Listan jäsen Heikki P.

Heikki Parikka heikki.parikka at elisanet.fi
Wed May 28 06:11:27 EDT 2008

Hei listautunut väki,

Taustaa: parikymmentä vuottä erilaisten kaupallisten GIS -ohjelmien käyttöä, kolmisen vuotta vapaan lähdekoodin GIS ohjelmiin tutustumista.
Näistä ohjelmista olen käytellyt harrastusmielessä ja joissakin projekteissa ohjelmia:
UDIG (olen alkanut kääntää ohjelmaa suomeksi harrastusmielessä)
PostgreSQL + PostGIS (käyttö isojen tietokantojen käsittelyyn, esim. maastotietokanta)
Geoserver: WMS, WFS palvelut
Openlayers: selainkäyttöliittymä WMS ja WFT -palvelimiin (web-sivuille)
WorldWind Java: java 3d GIS-liittymä, visualisointi

Edellisen viestiin:
" .. mutta sillä reunaehdolla, että Keypro tarjoaa ensimmäisen kierroksen!"

missä olisi Joensuun olutkierros ja tarjoasiko Keypro:n paikallinen väki siellä?

Heikki Parikka

heikki.parikka at elisanet.fi

p. 050 4929258