[OSGeo Suomi] Mukana listalla ja Joensuun kokoontuminen 30.5.

Kirmo Uusitalo kirmo at keypro.fi
Thu May 29 04:03:31 EDT 2008

Kirmo Uusitalo, tuotekehityspäällikkö Keyprossa. Ilmoittaudun innolla
listalle mukaan. Olen ollut erilaisten paikkatieto- ja
verkkotietojärjestelmien kehitystehtävissä v. 1992 lähtien.

Olen parhaillaan Joensuussa loppuviikon - ehdotankin siis että "Keypro
tarjoaa ensimmäisen" -kokoontuminen on Joensuun osalta Astorian
terassilla huomenna pe 30.5. klo 18. Ketkä kaikki tulevat mukaan?

Ystävällisin terveisin / Best regards,

Kirmo Uusitalo
--
Kirmo Uusitalo          Horsmakuja 8 A 3      tel. +358-9-83623125
Keypro Oy               01300 VANTAA          GSM  +358-500-439125