[OSGeo Suomi] Kesätervehdys

Rahkonen Jukka jukka.rahkonen at mmmtike.fi
Tue Jul 16 02:41:37 PDT 2013

Hei kaikki GDAL:in ja maastotietokannan käyttäjät

GDAL:in kehitysversio tukee nyt maastotietokannan GML-muodon lukemista.  Ikävä kyllä tämä uutuus ei varmaankaan ehti mukaa uuteen QGIS-versioon, joten siihen asti kannattaa varmaan muuntaa MTK-GML-tiedostot ensin Spatialiteen.
http://latuviitta.org/documents/Maanmittauslaitoksen_maastotietokannan_GML-tiedostomuodon_haltuunotto.html

-Jukka Rahkonen-