[OSGeo Suomi] devALPO lokakuussa

Pekka Sarkola pekka.sarkola at gispo.fi
Tue Jul 30 23:39:37 PDT 2013

Terve !

Tuolla kevään ALPO-seminaarissa kerroin, että syksyllä olisi tarkoitus
järjestää sovelluskehittäjille oma tilaisuutensa. Aikaisemmin
Paikkatietokoodarit ovat kokoontuneet, niin ehkä tämä on jatkoa sille.

Ajankohdaksi olin ajatellut joko 1. tai 2. lokakuuta. Tuossa on juuri
innokkaimmat käyneet FOSS4G:ssä ja uusia ajatuksia on varmaan jaettavaksi
asti.

Tilaisuuden ohjelma olisi sellainen, että parin tunnin ajassa olisi lyhyitä
puheenvuoroja (10-20 min) ja sen jälkeen vapaamuotoisempaa seurustelua
GeoBeer-hengessä.

Paikka on vähän auki. Eli itse suosin pääkaupunkiseutua. Olisiko ajatuksia
tiloista tai mahdollisuutta sellaisia tarjota?

Pekka

--

Pekka Sarkola

Gispo Oy