[Francophone] Assemblee Generale

Lagarde Pierre P.Lagarde at brgm.fr
Tue Jul 22 04:23:14 EDT 2008

+1 pour début septembre.

Pierre

**********************************************************************************************

Pensez à l'environnement avant d'imprimer ce message
 Think Environment before printing

Le contenu de ce mél et de ses pièces jointes est destiné à l'usage exclusif du (des) destinataire(s) désigné
(s)
comme tel(s).
En cas de réception par erreur, le signaler à son expéditeur et ne pas en divulguer le contenu.
contamination à sa réception.

The contents of this email and any attachments areconfidential. They are intended for the named recipient
(s)
only.
If you have received this email in error please notifythe system manager or the sender immediately and do
not
disclose the contents to anyone or make copies.
eSafe scanned this email for viruses, vandals and malicious content.