[OSGeo-Greek] Ελεύθερο Λογισμικό για τη Δημιουργία Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών - gimed

Angelos Tzotsos gcpp.kalxas at gmail.com
Sun Nov 7 20:45:11 EST 2010

  Νίκο,

Το Mono είναι απαραίτητο για να τρέξει η εφαρμογή σε Linux. Οπότε καλά
έκανες.
Αρχικά πες μου αν η έκδοση 1.2.2 σου τρέχει (αν ανοίγει το κεντρικό
παράθυρο και αν σου πετάει κανένα μήνυμα στην έναρξη)

Η δοκιμή που κάνεις για το geo_extends.exe δεν έχει νόημα, εφόσον το
συγκεκριμένο δεν είναι σε C# αλλά σε C.
Το πρόγραμμα εφόσον είσαι σε Linux χρησιμοποιεί αυτόματα το δευτερο
αρχείο που είναι πακεταρισμένο μαζί, το geo_extends (χωρίς επέκταση) που
το έχω κάνει compile σε OpenSUSE.

Δοκίμασε σε παρακαλώ να τρέξεις το geo_extends μόνο του να δούμε αν σου
βγάζει μήνυμα σφάλματος (πχ ότι δεν βρίσκει κάποια βιβλιοθήκη - το πιο
λογικό είναι να μην βρεί τη σωστή version της gdal)

Εφόσον αντιμετωπίσεις τέτοιο πρόβλημα, θα πρέπει να κάνεις compile τον
κώδικα geo_extends.c από το φάκελο utils.

Σου προτείνω να χρησιμοποιήσεις το κορυφαίο πρόγραμμα CodeBlocks (που το
έχει φτιάξει και Έλληνας).
Εκεί μπορείς να δημιουργήσεις νέο project (command line project), να
προσθέσεις το c αρχείο στο project και να κάνεις compile για τη δική σου
διανομή. Προσοχή, πρέπει να έχεις εγκατεστημένο το gdal-dev πακέτο.

Αν τα έχεις κάνει όλα αυτά και δεν δουλεύει, τότε στην αρχή του κώδικα,
μέσα στα include πρέπει να αλλάξεις το path των αρχείων .h πχ από
#include "gdal.h" να το κάνεις #include "gdal/gdal.h"

Ελπίζω να σε βοηθήσουν αυτές οι οδηγίες.

Άγγελος

--
Angelos Tzotsos
Remote Sensing Laboratory