[OSGeo-Greek] Συνεργασία με Ιταλική κοινότητα

Angelos Tzotsos gcpp.kalxas at gmail.com
Fri Jun 15 12:44:37 PDT 2012

Καλησπέρα σε όλους,

Πριν μια εβδομάδα συναντήθηκα στην Αθήνα με τον Stefano Costa, παλιό
μέλος του Ιταλικού OSGeo Chapter.
Η συζήτηση κινήθηκε στα πλαίσια της συνεργασίας των 2 κοινοτήτων και το
πως λειτουργούν τα πράγματα σε μια επίσημη κοινότητα με περίπου 800 μέλη.
Μετά από τη συνάντηση μου εκφράστηκε η επιθυμία να συσφίξουμε τη
συνεργασία μας με την Ιταλική κοινότητα που είναι πολύ ενεργή. Στη
συνέχεια επικοινώνησε μαζί μου και ο Paolo Cavallini ο οποίος εξέφρασε
την επιθυμία για γενικότερη Μεσογειακή συνεργασία...
Ίσως μπορούμε να επωφεληθούμε από αυτό:
http://www.gfoss.it/

Σκέψεις? Μήπως να τους καλέσουμε στην επόμενη δραστηριότητα μας? Μήπως
να πάμε εμείς σε κάποιο event?

Άγγελος

--
Angelos Tzotsos