[OSGeo-Greek] Συνεργασία με Ιταλική κοινότητα

Nikos Alexandris nik at nikosalexandris.net
Sun Jun 24 02:33:45 PDT 2012

Angelos Tzotsos:

> Καλησπέρα σε όλους,

> Πριν μια εβδομάδα συναντήθηκα στην Αθήνα με τον Stefano Costa, παλιό
> μέλος του Ιταλικού OSGeo Chapter.
> Η συζήτηση κινήθηκε στα πλαίσια της συνεργασίας των 2 κοινοτήτων και το
> πως λειτουργούν τα πράγματα σε μια επίσημη κοινότητα με περίπου 800 μέλη.
> Μετά από τη συνάντηση μου εκφράστηκε η επιθυμία να συσφίξουμε τη
> συνεργασία μας με την Ιταλική κοινότητα που είναι πολύ ενεργή. Στη
> συνέχεια επικοινώνησε μαζί μου και ο Paolo Cavallini ο οποίος εξέφρασε
> την επιθυμία για γενικότερη Μεσογειακή συνεργασία...
> Ίσως μπορούμε να επωφεληθούμε από αυτό:
> [...]

Ευχαριστώ Άγγελε για τη συνδρομή σου.

Δεν βρήκα το χρόνο να γράψω δυο λόγια για την εμπειρία μου στην Πράγα, στη
συνάντηση χρηστών GRASS-GIS [1].  Πολύ θετικές πρώτες εντυπώσεις και επίσης
θετικό το aftermath.

Προσωπικότητες με όρεξη για (συν)εργασία, τόσο οι "μεγάλοι/παλιοί" (MNeteler,
SGebert, MMetz, HMitasova, MLanda) όσο και οι "νέοι" (π.χ. AKratochvílová,
VPetras, PZambeli, LDelucchi καθώς και άλλοι).

Με το ιταλικό "μπλοκ" δε, είχαμε μια φυσική επικοινωνία, χωρίς εμπόδια που,
καλώς ή κακώς, υπάρχουν όταν προσπαθείς να προσεγγίσεις έναν "Ευρωπαίο".  Το
δίχως άλλο, με όποιον τρόπο μπορώ από την πλευρά μου, θα υποστηρίξω κινήσεις
ενίσχυσης με τους γείτονές μας.

Και να έρθουν και να πάμε.
Νίκος