[OSGeo-Greek] Συνεργασία με Υποψήφιους Φορείς για το έργο «Μονάδες Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ»

Dimitris Kotzinos kotzino at csd.uoc.gr
Thu Jun 21 10:55:48 PDT 2012

Άγγελε, Νίκο, φίλτατοι :)

το να πούμε στο ΕΔΕΤ πως υποστηρίζει κανείς το έργο δεν έχει κάποια αξία
σε αυτή τη φάση. Νομίζω πως πρέπει να μείνουμε ουδέτεροι στις προσφορές
(δηλαδή δεν υποστηρίζουμε καμία, ούτε όλες, τις προτάσεις). Όπως είπα,
μετά την κατάληξη της διαδικασίας ερχόμαστε σε επαφή με τον ανάδοχο και
την ΕΔΕΤ ΑΕ για να δούμε αν και πως μπορούμε να συμμετάσχουμε σαν OSGEO
Local Chapter.
Η σωρηδόν υποστήριξη ανταγωνιστικών προτάσεων είναι επικίνδυνη.
Ως τότε μπορεί κάποιος να συμμετέχει ατομικά στις όποιες προτάσεις
κατατεθούν.

Δημήτρης