[OSGeo-Greek] Language issues on web site

Nikos Alexandris nik at nikosalexandris.net
Fri Jun 22 01:15:11 PDT 2012

On Thursday 21 of June 2012 15:16:20 Pano Voudouris wrote:
> Νίκο- δε νομίζω ότι πρέπει να πάρεις το φταίξιμο εσύ! *Νομϊζω* ότι εγώ την
> έκανα τη πατάτα. Αν θυμάμαι καλά ήθελα να κάνω μια διόρθωση αλλά δεν υπήρχε
> Greek Translation και υπέθεσα ότι έτσι δουλεύει όταν η μεταφραση έχει γίνει
> ήδη και έκανα edit (στο ελληνικό κείμενο). Και από τη περιγραφή μάλλον αυτό
> έφταιξε...
> Οπότε... τα γιαούρτια εδώ! :-)

Πάνο,

διαβάζοντας τις αναθεωρήσεις [Α] της σελίδας που "πείραξα" φαίνεται καθαρά ότι
εγώ έκανα τη ζημιά.  Προφανώς χωρίς να το συνειδοποιήσω (αρχικά, μιας και
κάποια στιγμή κάτι δεν πήγαινε καλά και έκανα κι εγώ κάποιο revert πέρα από
την παρέμβαση του wildintellect).

Μαθαίνουμε... , Νίκος

[Α] <http://www.osgeo.org/node/67/revisions>