[OSGeo-Greek] Language issues on web site

Pano Voudouris pvoudouris at gaiocorp.com
Thu Jun 21 05:16:20 PDT 2012

Νίκο- δε νομίζω ότι πρέπει να πάρεις το φταίξιμο εσύ! *Νομϊζω* ότι εγώ την
έκανα τη πατάτα. Αν θυμάμαι καλά ήθελα να κάνω μια διόρθωση αλλά δεν υπήρχε
Greek Translation και υπέθεσα ότι έτσι δουλεύει όταν η μεταφραση έχει γίνει
ήδη και έκανα edit (στο ελληνικό κείμενο). Και από τη περιγραφή μάλλον αυτό
έφταιξε...
Οπότε... τα γιαούρτια εδώ! :-)
Π.

--
Pano Voudouris
Gaiocorp
Ε:  pvoudouris at gaiocorp.com
W: http://www.gaiocorp.com
     http://www.mapoholic.com

P: Kountouriotou 3 | Thessaloniki 546 25
*Please consider the environment. Do you really need to print this email?*

*This email and any files transmitted with it are confidential and intended
solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed.
Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this
e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not
the intended recipient you are notified that disclosing, copying,
distributing or taking any action in reliance on the contents of this
information is strictly prohibited.*