Re: [OSGeo-Greek] Μετάφραση κεντρικής σελίδας OSGeo

Christos Iossifides chiossif at yahoo.com
Sat May 26 13:12:42 EDT 2012

Γεια και χαρά σε όλες και όλους.

Δημήτρη,
αν μου επιτρέπεις, ο ρόλος σου θα είναι επιτελικός και έτσι στην μετάφραση δεν συμμετέχεις -στην πρώτη φάση- και μην ανησυχείς.

Άγγελε,
ανέλαβες τον «τεχνικό» ρόλο (υποστήριξη) και σε ευχαριστούμε. Σε βεβαιώνω ότι θα τον έχεις μέχρι τέλους ;-)

Όσα άλλα μέλη θέλουν να συμμετέχουν -πλην των τοπογράφων μελών της foss.satm με τα οποία «τα λέμε» εσωτερικά- ας δηλώσουν την πρόθεσή τους εδώ ώστε να ξεκινήσουμε την «διανομή».
Σχετικά με προθεσμία: ερωτήθηκα και απαντώ ότι δεν υπάρχει. Ας έχουμε όμως ξεκινήσει σε 5-10 μέρες, ενώ τον Σεπτέμβρη, το αργότερο, η ελληνική σελίδα μας πρέπει να «λάμπει» :-)

Καλό, λέφτερο και αφροδισιακό Σαββατόβραδο,
Ch Iossif

http://www.youtube.com/watch?v=isPtzi5cxBg :-)