[Gvsig_br] Abeille Form Designer (prospecção)

Andrés Maneiro amaneiro em icarto.es
Quarta Janeiro 11 06:19:28 PST 2012

Olá Nilton,

pode voçé descarga-lo código, así como instruccioes e un exemplo funcionando
dende este enlace: https://github.com/navtable/navtableforms

O que lhe recomendaría é descarga-lo exemplo e ir probando e axustando ó que
voçé necesite. Aínda que se require pouco, son necessarios coñecementos de
programaçao para poder facer unha extensión en gvSIG que engada o seu formulario
personalizado.

Andrés