[Mapserver-users] (Fwd) Información

woodbri at swoodbridge.com woodbri at swoodbridge.com
Wed Dec 4 18:16:58 EST 2002

Translation by google:

Hello, I would like to know if you can help me with some examples on
the use, modification and creation of "archivos.map".  What but it
interests to me is an explanation or examples of use of the functions
that are used in "MapScript".  For it they would be enough some URL's
to me where to lower manual examples and/or of "MapScript".
Beforehand thank you very much.

Hola, me gustaría saber si me puedes ayudar con algunos ejemplos
sobre la utilización, modificación y creación de œarchivos.map. Lo
que mas me interesa es una explicación o ejemplos de uso de las
funciones que se utilizan en œMapScript. Para ello me bastarían
algunas URL™s donde bajar ejemplos y/o manuales de œMapScript.

De antemano muchas gracias.