[Poland] wiki OSGeo Polska

Tomasz.Kubik tomasz.kubik w pwr.wroc.pl
Nie, 11 Paź 2009, 15:14:52 EDT

Ahoj Czapterowicze,

List, choć spóźniony, jest reakcją na jeszcze wrześniową propozycję Roberta.

Robercie, dzięki za sugestie co do zawartości strony wiki. Zgadzam się
w zupełności, że wiki trzeba odświeżyć i uaktualnić, a w tej kwestii
uzupełnienie listy linków jest jak najbardziej wskazane. Problem jest
tylko organizacyjny - trzeba wyedytować stronę i uzupełnić ją treścią.
Chętnie to zrobię - czekam tylko na zredagowane propozycje.

Swoją drogą - wiki, jak to wiki,  może być edytowana przez każdego z
czapterowiczów. Moją prośbą jest, żeby modyfikacje wykonywane
były (prznajmniej na razie) przez jedną osobę. Osoba ta, nazwijmy ją
Proxy, zbierałaby informacje od czapterowiczów i umieszczała je na
stronie. Obecnie ja jestem takim Proxy, ale chętnie podzielę się rolą
z innymi czapterowiczami.

Po prawdzie mam trochę obaw co do efektów dotychczasowych naszych
działań. Jak do tej pory na listę subskrybentów naszej listy wpisało
się 5 osób (wliczając w to moją skromną osobę). Czy mamy więc
komunikować się przez listę, czy dalej posługiwać się indywidualnymi
adresami?

Zamierzam wysłać zaproszenie do wpisania się na listę wszystkim
zainteresowanym, których znam. Może Wam udałoby się zrobić to samo?

Ze względu na początek roku akademickiego moja aktywność na OSGeo PL
nieco przygasła. Mam nadzieję, że teraz, gdy semestr ruszył, będzie lepiej.
Czego sobie i Wam życzę,

Tomek