[Poland] soft

Robert Szczepanek robert w szczepanek.pl
Pią, 24 Sie 2012, 13:44:20 PDT

On 24.08.2012 21:07, Artur Krawczyk wrote:
> Witaj Poland,
>
>    We wrześniu studenci z mojego koła szykują premierę strony
>    http://www.spatialite.agh.edu.pl
>
>    Na tej stronie planujemy publikować studenckie aplikacje wraz z
>    kodem źródłowym ... moje pytanie brzmi jak to zorganizować od strony
>    formalnej ?
>    Na jakie licencje się zdecydować ?
>
>    może jakiś patronat od OSGEO?

A może po prostu zacząć na stronie OSGeo Polska od listy kół naukowych,
które zajmują się FOSS4G i są de facto członkami społeczności?
Uzupełniliby np. część z polskimi zasobami o aplikacje SpatiaLite. Plus
aktualności, które od jakiegoś czasu leżą ...

pozdrawiam,
Robert