[Poland] FWD: Where FOSS4G-CEE will go next? Ideas for 2013?

Tomasz.Kubik tomasz.kubik w pwr.wroc.pl
Śro, 11 Sty 2012, 12:53:00 EST

> Łoł. Jeszcze więcej entuzjazmu ;). Musiało być faktycznie ciężko skoro
> *ciebie* udało się zniechęcić :D.
>
> Maciek
>
> --
> Maciej Sieczka
> http://www.sieczka.org

To jeszcze ja dodam parę słów.
Już trzy razy organizowaliśmy konferencję FOSS we Wrocławiu.
Nawet próbowaliśmy zarezerwować salę w maju na kolejną edycję, ale
na UPweW od dawna sale konferencyjne są już zajęte. Stą oraz z powodu
zamieszania z organizacjąEURO2012 trochę ciężko idzie nam załatwianie
spraw związanych z logistyką. Jak coś się wyjaśni, dam znać. W każdym
razie na pytanie, czy moglibyśmy zrobić FOSS4G-CEE we Wrocławiu nie
mogę dać jeszcze odpowiedzi.
Z innej beczki, czy ktoś z Was byłby w stanie przyciągnąć na
konferencję jakieś zagraniczne gwiazdy?

Pozdrawiam,
Tomasz Kubik