[Poland] FWD: Where FOSS4G-CEE will go next? Ideas for 2013?

Mateusz Loskot mateusz w loskot.net
Śro, 11 Sty 2012, 16:26:02 EST

2012/1/11 Tomasz.Kubik <tomasz.kubik w pwr.wroc.pl>:

> To jeszcze ja dodam parę słów.
> Już trzy razy organizowaliśmy konferencję FOSS we Wrocławiu.
> Nawet próbowaliśmy zarezerwować salę w maju na kolejną edycję, ale
> na UPweW od dawna sale konferencyjne są już zajęte. Stą oraz z powodu
> zamieszania z organizacjąEURO2012 trochę ciężko idzie nam załatwianie
> spraw związanych z logistyką. Jak coś się wyjaśni, dam znać. W każdym
> razie na pytanie, czy moglibyśmy zrobić FOSS4G-CEE we Wrocławiu nie
> mogę dać jeszcze odpowiedzi.
> Z innej beczki, czy ktoś z Was byłby w stanie przyciągnąć na
> konferencję jakieś zagraniczne gwiazdy?

Generalnie, na pewno jest to możliwe.
Proponuję poczekać i zobaczyć jak wypadnie FOSS4G-CEE, czy przypadkiem
nie będzie tak, że co za dużo (konferencji) to...

Pozdrawiam,
--
Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net